Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 8 października 2013

bransoletka ślubna - podejście pierwsze

Zrobiłam na próbę bransoletkę ślubną. Wyszła fajnie - ale nie jestem zadowolona z koralików (tak to jest kupować przez internet, gdy zdjęcie nie przedstawia dokładnie wyglądu). Dlatego dziękuję Ewelinie, że podrzuciła mi link do sklepu internetowego. Mają sklep stacjonarny w Warszawie i jak się okazuje nie tak daleko mnie :)

Stwierdziłam, że i tak pokaże Wam efekt. Zdjęcia są tragiczne (kiepskie światło mam w pokoju, bardzo się staram, ale nie zawsze się da :(( ).




Byłam na targach kamieni i minerałów. W skrócie? Można dostać oczopląsu :) Dużo za dużo wszystkiego :) Kupiłam sobie śmieszne kolczyki z kotem i pierścionek z kamienia (miałam już taki, ale nie przeżył spotkania pierwszego stopnia z chodnikiem)



Moja mama sprezentowała mi dziś teczkę... ale nie byle jaką teczkę... bo ze specjalnym przeznaczeniem... a mianowicie na przepisy ta teczka ma być... teczka jest złośliwie różowa... ale nie o kolor w niej chodzi a o napis:


Tak więc tym miłym-różowym akcentem kończę. Życzę Wam miłego wieczora i dobrej nocy :)
M.

12 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta bransoletka :3 Chciałabym teczkę :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co chcesz od tej bransoletki, czepiasz się;) ja bym ją widziała w towarzystwie kilku innych, no bo jak ślub to na bogato;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka ♥♥Kolczyki urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna teczka :) zaciekawił mnie ten pierścionek z kamienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta bransoletka :D A kolczyki - słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogę spytać jaki kolor wybrałaś? crystal CAL? kolor cudo, ale chyba troszkę za ciemny do ślubu, prawda? ja wybierałam między crystal i crystal AB - padło na ten drugi, bo pięknie się mieni...
    ale bransoletka jest przepiękna.. na pewno ją wykorzystasz, jeśli nie do ślubu, to super będzie pasowała na inne okazje..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bransoletka ;) kolczyki przesłodkie. A teczka także, nawet fajnie wygląda moim zdaniem ten róż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie pierścionki, szkoda, że u nas nie ma takich targów, no ale cóż, trzeba sobie samemu radzić i robić biżuterię haha :D bransoletka jest świetna, też mam zamiar, kiedyś zabrać się za "Czystą krew", ale teraz zbyt dużo mojej uwagi pochłania TVD <3

    OdpowiedzUsuń