Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 31 października 2013

jesteś różowy krem na cieście




Pakowanie trwa. Nie lubię tego robić. Chociaż jadę tylko na trzy dni to i tak mam wrażenie, że czegoś zapomnę...  W między czasie zrobiłam zdjęcia :) I oczywiście siedzę przy komputerze. Oglądam teledyski na youtubie. Jak macie ochotę posłuchać tego co ja : klik klik klik klik klik klik klik



Nie wiem co ostatnio mnie wzięło na serduszka... ale dziś kolejne kolczyki (wow! to chyba nadgoniłam średnią kolczyków za cały rok). Kolejne serducha. Tym razem czarne ceramiczne.




Zrobiłam jeszcze zdjęcia kilku rzeczy, które ostatnio kupiłam. Czyli mini haul :P

Nie jestem mistrzynią makijażu, ani znawczynią kosmetyków. Mam takie sprawdzone kosmetyki, które najczęściej używam. Ale ostatnio w Rossmanie skusiłam się na taką "paletkę" cieni. Lubię takie kolory. Podczas wyjazdu będę testować :)


Kolczyki z  ILOKO.PL. Zamówiłam też czapkę, ale jej zdjęcia nie zrobiłam :)

Tusz już mam jakiś czas. Kupiony w rossmanie na promocji. Na razie mi odpowiada :)


Ostatnio jest mało postów, czas (a raczej jego brak) mi po prostu nie pozwala na tworzenie. Dodatkowo wrzucę zdjęcia instagramowe (tak wiem, nikt ich nie ogląda. ani nikt właściwie nie czyta tego co jest napisane tu napisane:P ale dla mojego spokoju ducha niech będą :) )





1. Cień parasolki w deszczowy dzień. 2. Ogłoszenie na samochodzie. 3. Jesień! Uwielbiam!
4. Miejska sztuka. 5. Piwo smakowe, niby grejfrutowe. 6. Bilety na koncerty. 7. Stary duży fiat, w dodatku kombi. 8. Plakat teatralny. 9. U babci. Bombki wstążkowe.

Życzę Wam spokojnego weekendu. Meg.

13 komentarzy:

  1. kolczyki sa świetne...i taki uniwersalny kolor, do wszystkiego beda pasowac:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam sobie zamówić te czarne serduszka, ale ich brakło. Ogromnie mi się podobają. :D
    Coooomaaa ;_; Czemu ja nie mam ich koncertów gdzieś w okolicy. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kolczyki ,a kolory cienki świetne♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochana - dlatego robisz kolczyki w serduszka ^^ Ja tam lubię się pakowac :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zakochana od ładnych kilku lat, a wcześniej nie było takich skutków zakochania :)

      Usuń
  5. Cudo *u*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne !! Też tak mam, że czegoś zapomniałam. Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię się pakować, też zawsze mam to wrażenie, że czegoś zapomnę. Kolczyki serducha śliczne, a tusz mam taki sam i bardzo go lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bilety na koncert są najlepsze! :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie są te bomby wstążkowe :) kiedy wybierasz się na koncert? Rzadko kiedy teraz słucham Comy, ale sentyment pozostał :)...
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń