Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 5 października 2013

kamienie naturalne

Dziś mam do pokazania dwie bransoletki z kamieni naturalnych. Jedna to czarny onyks z jednym dodatkowym oczkiem shamballa. Druga zrobiona jest z kulek z marmuru ametystowego. Wszystkie koraliki mają 8mm. Jutro jadę na targi kamieni i minerałów. Obawiam się, że mój portfel na tym bardzo ucierpi :P





U mnie w mieszkaniu lata sobie jedna mała biedroneczka.



A za tydzień jadę oglądać suknię ślubną! Jestem bardzo podekscytowana :)

Przypominam o:       ASK    INSTAGRAM (follow me!)   BLOG ZE ZDJĘCIAMI (nowe zdjęcia!)
I mój prywatny
FACEBOOK jeśli ktoś ma ochotę do mnie napisać :)

Pozdrawiam, Meg.

11 komentarzy:

  1. Kurde, śliczne są :D Też z mamą mamy już trochę takich bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę targów :/ czekam aż pokażesz swoje zdobycze

    a ze swojej strony polecam onyks.eu i onykshurt.eu - tam kupisz hurtowo swarovskiego no i mają stacjonarny sklep w wawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Dzięki wielkie! Mają też odbiór osobisty :)

      Usuń
    2. ja kupowałam tam bicone swarovskiego w hurcie, srebro i masę kamieni.. dobrze, że nie mieszkam w wawie bo zostawiłabym tam majątek.. ;)
      ale i tak koszt kompletu wyniósł 50% ceny w porównaniu do cen, które mają sklepy internetowe..

      Usuń
  3. Takie proste , ale mają swój urok :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronka ;33

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że u mnie nie ma takich targów. Całą moją kasę bym tam przepuściła. xD
    Bransoletki świetne, chociaż z koloru wolę marmurka. ;)
    Biedronka! :D Ostatnio w mojej szkole po szybie taka chodziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam onyks, więc i Twoja bransoletka bardzo przypada mi do gustu! :) Proste, a piękne... U mnie biedroneczki, przez całą zimę rezydowały, nie wiadomo skąd ;) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń