Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 24 października 2013

serca

Zaniedbałam... przepraszam! Nie miałam czasu. Dzisiejszy wieczór mam spokojny. Spędzam go z laptopem i serialami. Jutro wolne od uczelni, ale za to idę do pracy.

Chcę Wam pokazać kolczyki, które... no cóż... są wyjątkowo proste. (serducho, kółeczko i bigiel). Zrobiłam je baaardzo dawno.



Muszę jeszcze pokazać kolczyki, które wygrałam w Rozdaniu u Speare. Są prześliczne :)



Na koniec fotograficznie: 




Zapraszam Was na bloga ze zdjęciami. Pojawiają się tam zdjęcia z sesji, którą wraz z moją przyjaciółką Dominiką poczyniłyśmy. Jestem bardzo dumna ze wszystkiego co nam wyszło! Więc podziwiajcie :) http://meg-fotografia.blogspot.com/

Czy jest coś co chcecie zobaczyć u mnie na blogu? Może jakiś tag? To jest teraz mega modne:P Jeśli macie ochotę to piszcie w komentarzach propozycje :)

10 komentarzy:

  1. Piękne są te kolczyki, zarówna pierwsze, jak i drugie. Jestem bardzo ciekawa, z czego są wykonane te czerwone

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolczyki naprawde...niby proste a jaki efekt:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, ta, hehehe, chciałabym je miec, są bardzo śliczne c: Szcególnie te pierwsze kolczyki

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki! Te pierwsze są naj! :)

    OdpowiedzUsuń