Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 23 listopada 2013

granatowe wzory

Dziś mam bardzo leniwą sobotę. Odpoczywam po długim tygodniu :)

Mam dziś kolejną bransoletkę decoupage`ową. Bardzo ją lubię.





Mój ukochany zrobił mi super niespodziankę. W postaci kubków z logo naszego ulubionego serialu :)




Piszcie do mnie! Pytajcie i komentujcie. Mało wrzucam na bloga, ale jestem!
bezsennameg@gmail.com  INSTAGRAM   BLOG ZE ZDJĘCIAMI
I mój prywatny
FACEBOOK .

Pozdrawiam gorąco. M.

7 komentarzy:

  1. Zapraszam do siebie po nominację :) http://ciasteczkowyhandmade.blogspot.com/2013/11/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bransoletka ^^ i świetna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń