Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 29 grudnia 2013

i kolczyki do kolekcji...

Tak sobie siedzę i próbuję coś napisać. Siedzę i czytam inne blogi. Siedzę i jestem gdzieś pomiędzy 322 a 323 stroną książki. Siedzę i podjadam czekoladę. Siedzę i odświeżam facebooka. Siedzę i oglądam (właściwie słucham) Pannę Joannę na youtubie. Siedzę a życie ucieka.

Siedzę i chce Wam pokazać kolczyki. Takie nic szczególnego.



Jeśli macie ochotę pooglądać zdjęcia to zapraszam i zachęcam do zobaczenia mojego bloga ze zdjęciami i instagrama. Przypominam o facebooku i mailu (bezsennameg@gmail.com) - możecie do mnie pisać :)

Pozdrawiam, Meg.

PS. Ostatnio katuję tą piosenkę :


5 komentarzy:

  1. Niby takie proste a efekt jest fajny:)
    Świetna piosenka.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota to co lubię :) Aczkolwiek nie noszę wiszących kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń