Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 27 grudnia 2013

nausznica i kolczyk w jednym

Co porabiacie w te wolne dni? Ja bardzo sukcesywnie odpoczywam :)
Tylko ilość słodyczy, które zjadłam mnie przeraża...
Na dziś przygotowałam nausznicę z łańcuszkiem i kolczykiem. Dodatkową ozdobą jest mała koniczynka czy kwiatuszek. Sama nie mogę określić co to za zawieszka, więc sami oceńcie :)




Mam jeszcze zdjęcia jak wygląda na uchu: 



Dostałam od taty mp3 czy mp4... jak zwał tak zwał... Jest w upiornym kolorze... Jest różowa...Wrrrr...

Przy tym świetle niezbyt widać kolor :P
Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Bombowy pomysł. :D
    A obudowy w tym urządzeniu zmienić się nie da? Albo chociaż np. lakierem do paznokci potraktować. (ja swój telefon polakierowałam, ale ciii... xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier odpada - widziałam u znajomego telefon właśnie lakierem potraktowany, wyglądało to potwornie.
      A o zmianie obudowy nawet nie pomyślałam, Dzięki! Na pewno poszukam :)

      Usuń
  2. nausznica w połączeniu z kolczykiem jest genialna...Jeszcze ten kwiatuszek dodatkowo wyglada pięknie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie się prezentuje na uchu ^^ nie przepadam za różem

    OdpowiedzUsuń