Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 25 grudnia 2013

wciąż świątecznie! :)

Witajcie w ten Świąteczny wieczór. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z prezentów. Ja ze swoich jestem i to bardzo. Ale nie będę ich pokazywać. Chcę tylko podzielić się z Wami sposobem w jaki mój tata zapakował prezent dla mnie :





Z moim M jak to zobaczyliśmy mieliśmy niezły ubaw... a ja miałam zagwozdkę z odkręcaniem śrub.
Tata pobił rekord w kreatywnym pakowaniu :P

W tym całym świątecznym zamieszaniu mam dla Was nausznice. Idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają dziurek w uszach :





Za chwile w tv dużo ciekawych filmów, aż nie wiem na co się zdecydować. Dziś mam totalny dzień lenia :)
Pozdrawiam Was serdecznie, M.

9 komentarzy:

  1. nausznice są piękne :D
    a prezent jaki oryginalny! Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne nausznice...ta pierwsza mi się podoba:D
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne nausznice. :D
    Poziom kreatywności w pakowaniu prezentu: ekspert. :3 Sama chciałabym dostać prezent, który nie ukazuje się oczom zbyt szybko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo kreatywnego tatę! :) uwielbiam takie zabawy, zwłaszcza, że chcę jak najszybciej wiedzieć co jest w środku, a tu taki labirynt do pokonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski tata ;D Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kreatywne opakowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !:)
    Pozdraiwm Cię i życzę wszytskiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń