Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 30 stycznia 2014

mini kolce

Dzisiejszy wieczór spędzę pod znakiem seriali. CSI, Intelligence i 2Broke Girls. Nowe odcinki na mnie czekają... a już od poniedziałku igrzyska czas zacząć... chodzi mi o igrzyska umysłowe... o zgrozo!

Dorwałam takie śliczne, malutkie koraliki kolce. Na początku myślałam, że zrobię zwykłą bransoletkę na żyłce elastycznej... jednak zmieniłam zdanie i zrobiłam ją w stylu chan luu.





A w następnej notce opiszę kolejne ślubne wybory :) Jesteście ciekawe o czym będzie tym razem?

Pozdrawiam, M.


7 komentarzy:

  1. Śliczna ♥Świetny kolor kolców ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow :D Tej kolor jest świetny :D Ta bransoletka z jednej strony jest cukierkowa, a z drugiej bardzo oryginalna i dynamiczna :D
    Świetna praca :D Czekam na jakiś tutorial :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka super! Lubię klimaty sznurków :)
    I czekam na posty o ślubnych wyborach!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się bransoletki z kolcami :)

    OdpowiedzUsuń