Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 21 stycznia 2014

naszyjnik kulka

Powoli szykuję się do pracy, chociaż post pojawi się o godz. 17. Wydaje mi się, że większość z Was dopiero popołudniu siada do komputera. Wczoraj w nocy ból głowy strasznie mnie wymęczył... Już dawno tak źle się nie czułam. Przez co post wrzucam dopiero dziś.

Do pokazania mam delikatny naszyjnik na lince. Jest to ozdobny koralik. No szał ciał:P



W piętek w nocy nie mogłam spać... zaowocowało to nocnymi zakupami w internecie :P Jedna paczka (kosmetyczna) dziś do mnie przyszła. Czekam jeszcze na półfabrykaty, obstawiam że przyjdą jutro.


Dziś dzień Babci! Pamiętajcie!

Pozdrawiam, M.


3 komentarze:

  1. Świetny naszyjnik ♥Do wszystkiego pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste zawsze najlepsze. :D
    Wita w gronie poszkodowanych przez ból głowy. :\

    OdpowiedzUsuń