Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 5 stycznia 2014

różowe złoto

Jak się macie w Nowym Roku?

Dla mnie Sylwester minął bez większego zamieszania. W domku z moim M. i siostrą.
A te pierwsze dni Nowego Roku mijają dość pozytywne :)






Mam dla Was mega prostą bransoletkę. Trochę w marynarskim stylu. Całość wykonana jest z sznurka do shamballi i zawieszki kotwicy w kolorze różowego złota.



Do mojego ślubu zostało równo pół roku :) Wkrótce pojawi się kolejna część ślubno-weselnych przemyśleń .


Pozdrawiam, Meg.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje i... gratulacje ;D

    Śliczna bransoletka - minimalistyczna. Kocham ich urok. :D Pomyślności i takich tam... :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna bransoletka ^^ moje pierwsze dni w nowym roku też są pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka! Mój nowyr rok również mija w miarę pozytywnie :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego w nowym roku ;-)

    OdpowiedzUsuń