Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 11 stycznia 2014

ślubno weselne przemyślenia 2

Do ślubu coraz bliżej, coraz więcej rzeczy mamy załatwione. Nadszedł więc czas na kolejny post opisujący nasze zmagania :)

1. Kurs przedmałżeński. Bez tego ani rusz! My wybraliśmy kurs weekendowy u Dominikanów w Rzeszowie. Ze względu na to że do spraw kościelnych podchodzę z dużą rezerwą... na pierwsze spotkanie szłam pełna sceptycyzmu. M za to szedł znudzony, bo piątek wieczór. Jednak oboje zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni. Kurs prowadzony ciekawie i niekonwencjonalnie. Na wiele spraw spojrzałam inaczej, dużo rzeczy zrozumiałam.

2. Suknia. Po burzliwych przemyśleniach. Dziesiątkach obejrzanych sukniach. W końcu wiem czego chcę. Wiele mi rozjaśniła wizyta w salonie sukien ślubnych - babeczka, która mi pomagała wytłumaczyła co mi pasuje, w czym będę dobrze wyglądać. Byłam też mierzyć suknię używaną, ale to była porażka. Więc nawet nie będę tego opisywać, ani pokazywać zdjęć. Zdecydowałam się na suknię uszytą przez krawcową. Mogłam połączyć dwie suknie, tzn to co najbardziej mi się podobało.

3. Buty. Tego jeszcze nie wybrałam, ale mam gigantyczny problem. Białe są tragiczne... Typowe ślubne mają wielkie czuby, albo ohydne ozdoby... Jestem w kropce.

Gratuluję sobie inteligencji... Dodałam post... Po czym go usunęłam i musiałam pisać od początku. Gratki dla mnie.


Chyba muszę wyjaśnić, że łyżka jest po lewej stronie,
bo ja jestem leworęczna :P


Pozdrawiam, Meg. 

7 komentarzy:

  1. polecam kolorowe buty slubne i jakis akcent np kwiaty w tym samym kolorze.. ja mialam lakierowane czerwone szpilki i czerwone gerbery.. w moje slady poszly 2 siostry i 2 bratowe i przyjaciólka z tym ze wybraly inne kolory.. polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak bym chciała. Ale boję się, że nie znajdę wygodnych butów, żeby długo w nich tańczyć.

      Usuń
    2. Też pomyślałam o butach w jakimś kolorze, albo nawet w kilku kolorach, żeby był szał:) Wcześniej możesz się w nich wybrać na jakąś imprezę i sprawdzić w warunkach bojowych. Zawsze możesz mieć na zmianę jakieś brokatowe baletki, kiedy już nie będziesz czuła nóg:P

      Usuń
    3. moja siostra zamawiala na bialebuty.com.pl duzy wybor kolorow, wysokosci obcasow i modeli maja - podobno szyja buty do tanca i znam dwie osoby ktore zamowily w ciemno i chwala te buty..

      ja sama polecam buty firmy SALA - choc z mocnych kolorow maja chyba tylko czerwony..

      masz jeszcze troche czasu na pewno cos znajdziesz.. a i latwiej takie kolorowe buty potem wykorzystac niz biale.. :)

      Usuń
  2. zapraszam do mnie po wyroznienie liebster award :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rzeszowie jest sklep z ladnymi butami slubnymi. Nie pamietam tylko nazwy. Sama, po dlugich i nieudanych poszukiwaniach tam moglam z czegos wybrac, a nie tylko wziac to, co jest(czyli to, co wymienilas w notce)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Poszukam w internecie i jak następnym razem będę w Rz to się przejdę.

    OdpowiedzUsuń