Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 27 stycznia 2014

TAG: Kierowcą być

U mnie tagi się nie pojawiają, ale ten tak mi się spodobał, że muszę go zrobić :) Zobaczyłam go na youtubie u Karoliny Stylizacje. Sprawdziłam czy pojawiał się na blogach i jestem zaskoczona, bo jest na wielu. Umieszczam więc swoje odpowiedzi na pytania:

1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
Teorie zdałam za pierwszym, z jazdami było gorzej - zdałam dopiero za 4. 

2. Ile lat masz już prawo jazdy?
3.

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
B. Ale marzy mi się prawko na motor :)

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
Hm... Volkswagenem Polo mojego wujka. Nie wyrabiałam na zakrętach, bo to auto nie ma wspomagania kierownicy :) 

5. Za co dastałeś/aś pierwszy mandat?
Nie dostałam jeszcze mandatu.

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.
Może powiem jakich zapachów nie lubię: takich mocnych, perfumowanych.

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
Tego co zawsze słucham, czyli głównie rocka. W Wawie słucham Eski Rock lub Anty Radia. Na trasie włączam muzykę z telefonu i zazwyczaj jest to Coma.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?
Nad tym pytaniem myślałam najdłużej. Jak jadę muszę mieć dobrą muzykę (nie lubię jeździć w ciszy), powiedziałabym też że okulary przeciwsłoneczne (ale to jest coś co w lecie zawsze mam na nosie).

9. Jak często sprzątasz swoje auto?
Nie mam własnego auta. Auto taty, którym najczęściej jeżdżę sprzątam przed większymi świętami lub okazjami :)

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
300km (trasa Warszawa-Rzeszów)

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
Nie, ale zostałam przeszkolona przez mojego tatę w razie wymiany opony, żarówek i innych usterek w aucie.

12. Mapa papierowa czy nawigacja?
Nawigacja. Ale zawsze mam pod ręką mapę samochodową, bo nawi czasem się myli. 

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
Tak. Chociaż to też zależy od kierowcy. Jak ktoś jedzie kiepsko, to czuję się niepewnie, boję się, wolałabym wtedy sama prowadzić i kontrolować sytuację.

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?
Dynamiczną. 

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?
Teraz tak. Na początku miałam problem z pogodzeniem wszystkiego (droga, znaki, światła, prędkość), ale z czasem nabrałam wprawy. 

16. Co najbardziej denerwuje cię u innych kierowców?
Brak umiejętności parkowania, oj jak mnie denerwuje jak zajmują dwa miejsca, stają krzywo, zastawiają innych kierowców. Nie lubię też takich "niedzielnych kierowców", którzy są niezdecydowani na drodze.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?
Nie mam konkretnej ulubionej pory.
18. Jazda w dzień, czy w nocy?
Na wsi w dzień, w mieście w nocy. Na wsi nie lubię jeździć nocą, bo drogi nie są oświetlone i nie widać ludzi na poboczu. Za to nocą po mieście jeździ się fantastycznie! Mały ruch, zero korków. 

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
Uwielbiam to uczucie wiatru jak jadę, chociaż klimatyzacja jest zdecydowanie przyjemniejsza.

  20. Jaki jest twój wymarzony samochód?
Garbus. Zawsze chciałam mieć starego, kultowego Garbusa. Z nowszych aut ostatnio podoba mi się Seat Leon. 


Podobają Wam się TAGI? Chcielibyście częściej takie posty?

Pozdrawiam, M.

2 komentarze:

  1. ja niestety nie mam jeszcze prawka, dopiero sie przymierzam ;-)
    świetny tag, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny tag, może jak będziemy bardziej doświadczeni to na "rocznicę" prawka zrobimy :D
    ja sie boję parkowania, że stuknę kogoś haha/Karolina

    OdpowiedzUsuń