Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 7 lutego 2014

hit me with your best shot

Najprostsze jak to tylko możliwe. Prościej chyba się nie da. Ale ja nie jestem mistrzem robienia kolczyków. Dla mnie wystarczy bigiel i zawieszka :)




Czeka mnie bardzo ciekawy weekend. W momencie ukazania się posta będę w pracy. Później jadę do babci i cioci (pierwsze koty za płoty :)). W sobotę powtórka z rozrywki (kocham moją rodzinkę).
A w niedzielę jadę na urodziny mojego chrześniaka. Oczywiście nie mam jeszcze pomysłu na prezent, postaram się jeszcze dziś to załatwić. A! I zapomniałam o najważniejszym... muszę się uczyć... Będzie ciekawie.


Śledźcie mnie na instagramie! Na pewno będę wrzucać zdjęcia.
Pozdrawiam, M.

6 komentarzy: