Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 14 lutego 2014

kartka walentynkowa

Nie jestem specem od robienia kartek, a wręcz wychodzi mi to kiepsko. Na walentynki postanowiłam zrobić dla mojego chłopa własną kartkę. Rewelacji nie ma... ale pokazuję :






Wręczyłam mu ją dziś rano i był zadowolony (śmiał się z pierwszego zdjęcia :P). Specjalnie do kartki zrobiłam mini sesję zdjęciowej, do której wykonałam mały gadżet w postaci napisy "kiss me". Jedną fotkę już wrzuciłam na bloga ze zdjęciami, ale tam mało kto wchodzi więc wrzucę też tu.


Jak spędzacie Walentynki? My dość normalnie. :)



Pozdrawiam, M.

7 komentarzy:

  1. ja niestety nie mam komu robić takich kartek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, świetny pomysł z tą sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne jaka, ważne że od serca. ;) Ale ja tam uważam, że wygląda ślicznie. :D
    Mnie walentynki zastały z "Lalką" Prusa. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Na pewno mu się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ♥Ważne ,że od serca ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej świetna kartka ^^ bardzo oryginalna. Zdjęcia jak zawsze świetne

    OdpowiedzUsuń