Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 2 lutego 2014

koralikowe na gumce

Niedzielny wieczór, a ja siedzę nad notatkami... No dobra... już nie siedzę tylko się relaksuję z winem i TBBT.

Na dziś przygotowałam proste bransoletki z koralików.





Taki mały bonus, bo ostatnio było mało zdjęć:

 (wino Very Grapefruit  - już dawno miałam na nie ochotę, ma ciekawy smak) 


(nasze obrączki - wrzucam tu jedno zdjęcie, bo nie planuję osobnej notki dotyczącej tego wyboru)

Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Ta pierwsza ma świetny kolorek a ta druga taka śliczna :-) A obrączki piękne :- )
    Pozdrawiam Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki ;) Uwielbiam takie nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki. :D Niebieska bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona wersja bransoletek - na gumce :) piękne i szybko się je zakłada :)

    OdpowiedzUsuń