Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 1 lutego 2014

przemyślenia ślubno - weselne 3

...czyli o zaproszeniach słów kilka.

Z zamiarem kupna zaproszeń nosiliśmy się długi czas... Lista gości ciągle się zmieniała - to był pierwszy powód. Kolejnym powodem był dylemat czy wybrać zaproszenia personalizowane czy samemu wypisywać nazwiska gości. Wiedziałam w jakiej firmie zamówię zaproszenia, od dawna miałam napisany tekst razem ze wszystkimi magicznymi wierszykami i cytatami.

Trochę obawiałam się zamówienia w tej konkretnej firmie. W internecie na różnych forach były negatywne opinie dotyczące współpracy... Ale na facebooku mają pozytywne komentarze. Więc zaryzykowałam.

I już na samym początku zostaliśmy mile zaskoczeni. Zamówienie złożyliśmy w sobotę wieczorem. Projekt miał być w ciągu trzech dni roboczych. Dostałam go w niedziele przed południem! No szok! Z uwzględnieniem wszystkich naszych próśb. Chciałam tylko jedną poprawkę. Ostatecznie projekt zaakceptowałam w poniedziałek. We wtorek wysłałam im listę gości i zrobiłam przelew.
Niestety jedynym rozczarowaniem jest czas oczekiwania na zamówienie. Zaproszenia zostały wysłane 10 dnia od zaksięgowania przelewu (oczywiście liczymy dni robocze). Jestem w stanie to zrozumieć: dużo zamówień, trzeba wszystko wydrukować, poskładać, dokleić kokardki...
Nie śpieszyło nam się, bo za wszystko zabraliśmy odpowiednio wcześniej.

Zaproszenia dotarły. Zaproszenia są idealne! Dokładnie takie jak chcieliśmy:




Teraz zostało je rozdać :)
M.


7 komentarzy:

  1. Są naprawdę urocze, chyba jedne z najładniejszych jakie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, ja mialam recznie wypisywane, stwierdzilismy ze to bedzie taki osobiste i indywidualne podejscie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne! Goście z pewnością będą bardzo zadowoleni :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Proste i urzekające :)

    Nie chcę zaśmiecać tu ogłoszeniami ale zapraszam na rozdanie u mnie ;) Może coś Ci przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są :D Widzę, że przygotowania idą pełną parą :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zaproszenia :) Ja biorę ślub we wrzesniu tego roku i tez juz niedlugo będę się zajmowac tego typu sprawami :)

    OdpowiedzUsuń