Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 21 lutego 2014

szydełkomania.

Postanowiłam! Jadę do babci na kurs szydełkowania. Ona robi takie cudeńka, że aż zazdroszczę :)
A tak poważnie... Zamówiłam u babci bransoletki zrobione na szydełku. Nie obchodzi mnie czy innym się spodobają, ja je uwielbiam.






Wciągnęłam się w kolejny serial.. tym razem "Girls". Niezwykle przełomowy serial.
Zapomniałam dodać, że bedąc na wsi bardzo zaskoczył mnie widok BAZI... Wiosno dlaczego tak wcześnie?


Przypominam o klikaniu w linki pod postem :)

Pozdrawiam, M.

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bransoletka :))

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia swego czasu też szydełkowała. Wielkie serwety, obrusy... w pociągu... w drodze do pracy.. Urocze te bransoletki masz!:)
    Pozdrawiam ciepło, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o tutorial :D Chciałabym nauczyć się szydełkować takie małe cuda :D
    Śliczne prace, pozdrawiam!
    ________________________
    www.wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełko to świetna sprawa, ostatnio wzięłam się za naukę ;)

    OdpowiedzUsuń