Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 26 lutego 2014

twe kolory to zawsze black and white

Zbieram się do tej notki kilka dni.Wszystko przez remont w mieszkaniu rodziców. Dopiero teraz na spokojnie usiadłam przy komputerze. Jem kolację (wiem, że jest późno) i oglądam najnowsze odcinki seriali.

Dziś przyszła do mnie paczuszka z beads.pl. Skorzystałam z rabatu, który w tamtym tygodniu przygotowali :) więc będą nowości!

A dziś takie najprostsze sztuki biżuterii:




Postanowiłam też wrzucić mix zdjęć z instagrama. Osobiście lubię oglądać takie kolaże na blogach, man nadzieje, że i Wy będziecie zadowoleni :)







 lekko pogryziona zabawka na ławce w parku / nasza śpiąca kocica / plakat w Teatrze Polskim / selfie przed urodzinami chrześniaka / most gdzieś w Polsce / paczuszka od beads.pl / pięknie oświetlona ulica Freta - początek stycznia / mądrości uliczne / mój chrześniak.

Jeśli macie instagrama wrzućcie mi w komentarzach namiary - chętnie obejrzę zdjęcia :)

Pozdrawiam, M.





7 komentarzy:

  1. Bransoletka jest bardzo ładna, a kociak uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam insta zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki i bransoletka są cudowne ;) a kotek kochany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń