Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 11 lutego 2014

walentynkowe serce

Zbliżają się walentynki. Chociaż nie jestem jakąś fanką tego "święta" to o nim pamiętam i coś tam sobie przygotowuje. Z rzeczy biżuteryjnych mam dla Was bransoletkę z serduszkiem z modeliny. Kto by pomyślał, że małe głupie serduszko będzie takie skomplikowane w wykonaniu :P




Rzecz inną pokażę w Walentynki, żeby M. przypadkiem tego tu nie zobaczył przed wręczeniem :)

Co jakiś czas pojawiają się moje opinie na różne tematy. Tak będzie też w tym przypadku. Chociaż wiem, że mało kto doczytuje te posty do końca.

Z serii "inspiruje" :

Jak ktoś zagląda na mojego instagrama to wie, że w zeszłym tygodniu byłam w teatrze na przedstawieniu "Listy na wyczerpanym papierze". Jest to krótka historia romansu Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory - pełna pięknych piosenek, wierszy, ekspresji i tańca. Jest to historia jak z amerykańskiej komedii romantycznej... chociaż nie kończy się happy endem.


Chciałabym polecić Wam serial, który ostatnio mnie wciągnął. Może nie jest jakiś rewelacyjny, ale mi się podoba. Jest to "Intelligence". Główne role grają Marg Helgenberger (znana z CSI Las Vegas, jest to mój ulubiony serial, dlatego bardzo ucieszyłam się, że zobaczę ją w czymś nowym) i Josh Holloway (ciacho z Lostu). Serial ten jest trochi sci-fi, wg mnie bardziej w stronę CSI, czyli kryminał.

Kolejna rzecz warta uwagi to film "August: Osage County". Genialne Meryl Streep i Julia Roberts! Tych pań nie trzeba przedstawiać. Meryl w tym filmie udowodniła, że jest wszechstronną aktorką. Film jest mroczny, momentami smutny, w innych momentach bawi do łez. Jednak jest to dramat, więc nie dla każdego.

Na koniec zostawiłam książkę mojego ulubionego autora Dana Browna "Inferno". Najpierw jednak polecam przeczytać trzy pierwsze części "Anioły i demony", "Kod Leonarda da Vinci", "Zaginiony symbol". Autor sięga po kontrowersyjne tematy... ale czytając trzeba pamiętać, że jest to tylko świetnie napisana fikcja literacka. 





Zainspirowałam Was choć troszkę? :)

Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka. :D
    Od jakiegoś czasu już przymierzam się do książek Browna, tylko nigdy nie mogę znaleźć czasu na nie. :/
    Na "August: Osage County" mam zamiar wybrać się do kina albo ściągnąć, bo uwielbiam i Streep, i Roberts. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. film z meryl strep i julia robert zamierzam obejrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne takie delikatne ^^

    OdpowiedzUsuń