Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 21 marca 2014

Ażurowe kolczyki


Dziś zamiast wstępu jest piosenka.

Nie jestem przekonana do tych kolczyków. Wydają mi się trochę "zbyt bogate" i trochę za długie.
A co Wy o nich myślicie?





Zrobiłam sobie z siostrą wieczór filmowy. Oglądamy serial Glee. Drugą serię. Wiem, że to jest trochę kiczowate i totalnie nie w moim stylu muzycznym... ale uwielbiam.

W maju idziemy na wesele. Zaszalałam i już mam sukienkę. Buty założę jakieś stare, bo sukienka jest w typowym dla mnie kolorze. Chociaż nie wypada iść na wesele w ciemnym, ale już mniej ludzie się tym przejmują.




W tym tygodniu zamówiłam sobie książkę przez internet (chyba jestem uzależniona od zakupów online). Zrobiłam to pod wpływem artykułu, który zobaczyłam na facebookowych profilu Kawa, książki i cała reszta. 


Pozdrawiam, M.


6 komentarzy:

  1. No no, fajne plecy w tej sukience:) Kolczyki mi się podobają, jak biżuterii nie noszę w ogóle, to czasami kiedy zakładam to lubię na bogato:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są te kolczyki! A sukienka jest boska!
    Nigdy wcześniej nie czytałam tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA, więcej informacji u mnie, liczę na odpowiedź, zapraszam;)
    http://desirrrre.blogspot.com/2014/03/nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piękna :) a kolczyki mi się podobaja, lubię takie bogate ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej śliczne są te kolczyki ^^ a sukienka genialna

    OdpowiedzUsuń