Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 27 marca 2014

Kolczyki + Moje żale + LBA

Byłam jeden dzień na wsi. Załatwiliśmy zapowiedzi w parafii M. Przygotowałam małe DIY. Postaram się wstawić je w weekend, ale nie mogę nic obiecać, bo przeprowadzam się. Część rzeczy mamy już w nowym mieszkaniu. Ale niewielką część :)

Znów zrobiłam najprostsze kolczyki świata.




Jak już wcześniej wspominałam dostaliśmy zaproszenie na wesele kuzyna M. Zaproszenie zobaczyłam dopiero dwa dni temu... i powiem Wam, że jest mi przykro... Widnieję na nim jako "osoba towarzysząca". Jesteśmy razem 7 lat a zaręczeni jesteśmy 2. Tego kuzyna znam też już kilka lat... Moim zdaniem osoba towarzysząca pisze się w momencie, gdy ktoś nie ma stałego partnera.
Myślicie, że trochę przesadzam?

A! I nawet nie wiecie jak się cieszę, że stać nas na to, żeby wesele mogło wyglądać tak jak chcemy. Możemy kupić ładne zaproszenia, a nie najtańsze. Oczywiście nie na zasadzie, że wybieramy wszystko najdroższe tylko to co nam się podoba. Staramy się oszczędzić za to na rzeczach, które nie są nam potrzebne (zamiast limuzyny, ozdobimy nasze auto) lub da się je kupić taniej (alkohol kupiliśmy w hurtowni).

W ostatnim czasie zostałam nominowana do LBA, nie jestem zwolennikiem takich rzeczy, ale tym razem zrobię wyjątek.

Dziękuję Justynie :) To są moje odpowiedzi na jej pytania:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Właściwie to była burza mózgów. Razem z moją siostrą wymyślałyśmy nazwę i jakoś wspólnie doszłyśmy do "szafy"


2. Opisz krótko swój styl modowy ? 
Chyba nie da się go zdefiniować w żadem sposób. Noszę to w czym czuję się dobrze. 
 

3. Czego nie może zabraknąć w twojej torebce (jedna rzecz)?
MP 4


4. Ulubiony kolor na wiosnę?
 Miętowy

5. Jaka jest Twoja zaleta?
Ojej. Chyba "kreatywność".

6. Jaka jest ulubiona część garderoby w Twojej szafie?
Spodnie.

7. Kosmetyk, który mogłabyś polecić przyjaciółce?
Mascara  Maybelline Colossal Volum' Express

8. Książka czy film?
Oba! 


9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Polecieć do Australii. 


10. Facebook czy Tumbrl?
Face


11. Z którym aktorem/wokalistą umówiłabyś się na spotkanie?
Z Jaredem Leto

Dziękuję Klaudii :) Moje odpowiedzi:

 1. Co najczęściej kupujesz?
Rzeczy do tworzenia biżuterii

2. Ile masz lat?
W tym roku skończę 23

3. Do jakiej szkoły chodzisz?
Studiuję na SGGW

4. Jaki masz telefon?
HTC Desire HD

5. Dlaczego założyłaś bloga?
 Chciałam podzielić się z Wami moimi pracami, zobaczyć czy ktoś się nimi zainteresuje :)

6. w jakim mieście mieszkasz?
W Warszawie

7. Opisz siebie w jednym słowie?
  Uparta

8. Co najbardziej lubisz w swoim blogu?
Kolorystykę :)

9. Jakie jest Twoje hobby?
Tworzenie :) Czytanie książek.

10. Gdzie chciałabyś pojechać?
Do Australii.

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny. 

Nie nominuję nikogo :)

Przepraszam, że tak długo i nieznośnie :P
Pozdrawiam z Teatru, Meg.


10 komentarzy:

  1. U mnie też się zdarzyło nie raz, że dostaliśmy zaproszenie z osobą towarzyszącą chociaż już od dwóch lat byliśmy zaręczeni :)
    Ja też byłam szczęśliwa, że moje wesel wyglądała tak jak sobie wymarzyłam :)
    Zapraszam do mnie na bloga jest kila postów o tematyce weselnej i z mojego wielkiego dnia, może coś cię zainspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również marzę o Australii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzasz, byłam w podobnej sytuacji kiedy hajtał się brat mojego faceta. Nie macie ślubu - nie liczycie się jako para, chyba że para grzeszników;) Bo serio, nie wiem jak to rozumieć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzemy ślub dwa miesiące po nich... więc grzeszymy dłużej niż oni... jakie zło :P:P:P
      Najgorsze jest to, że ja jak szykowałam zaproszenia zapytałam się go jak mam napisać na jego zaproszeniu, bo będzie już po ślubie, a zresztą jego narzeczonej nie poznałam jeszcze (strasznie szybko wyskoczyli ze ślubem i nikt jej nie zna). Mam trochę żal do niego.

      Usuń
    2. Mi też było przykro bo poczułam się potraktowana jak piąte koło u wozu, nie ta to inna. Ze swoim chłopem jestem dłużej i pamiętam jak oni zaczynali, jaka byłam tym podekscytowana bo polubiłyśmy się z tą dziewczyną. Nie wiem czy u nich aż tak organizacyjne sprawy leżą, bo ich świadkowie nie dostali w ogóle zaproszeń:P czy miało to jakiś podtekst. Niemniej było mi z tym nieswojo. A my od dawien dawna powtarzamy każdemu z osobna, że u nas żaden ślub nie wchodzi w grę, no to chyba pora to zrozumieć:P

      Usuń
    3. Oczywiście, że tak! To jest Wasza decyzja i inni powinni to uszanować :)

      Usuń
  4. Za Jareda Leto masz u mnie plusa jak stąd do tamtąd i z powrotem. xD
    Kolczyki urocze. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki widzę oddają Twoje samopoczucie ;)

    OdpowiedzUsuń