Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 9 marca 2014

niczym lilou

Wydaje mi się, że moda i szał na lilou już minął. Oczywiście mi się teraz przypomniało o tych bransoletkach i voilà:





(pierwsza - żabka pomnażająca pieniądze na zamszowym rzemieniu w kolorze miętowym. druga - Ręka Fatimy na sznurku woskowanym.)

Oglądam "Mumię". Widziałam to już kilka razy. Pamiętam jak ten film wszedł do kin (15 lat temu!)
i był taki "straszny". Dziś go oglądam dla relaksu... 
Nie boję się już Mumii :)

Pozdrawiam, Meg. 


10 komentarzy:

  1. podoba mi się ta żabka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka :) Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :) To bardzo ważne.
    Może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie te bransoletki zawsze będą modne. Teraz po prostu skończył się szał gimbazy na nie. ;)
    Ta z żabką oj by mi się przydała. xD
    Ja uwielbiam "Mumię". Zawsze ją oglądam jak tylko jest w telewizji. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nominowałam cie do LBA http://modnasavannah.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-po-raz-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Mumię! Oglądam ją od dziecka ale tym razem przegapiłam ją z mamą... :(
    A co do bransoletek to chciała bym sobie zamówić taką oryginalną lilou. Ale twoje są też śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń