Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 14 marca 2014

przemyślenia ślubno - weselne 4

Zbliża się ten dzień... i powiem szczerze, że ostatnio zaczęłam panikować, że zostało tak mało czasu. W tym tygodniu udało mi się zatwierdzić kwiaty, zdecydowałam się jaki bukiet chcę. Na szczęście to będzie mi przygotowywać ciocia, więc nie miałam problemu z dogadaniem się.

Umawiamy też makijażystkę (świadkowa mi w tym pomaga). Razem z M. podjęliśmy jednak decyzję że będą winietki na stołach. Chcemy uniknąć takiej typowej "bitwy" o miejsca. Kupimy też zawieszki na wódkę - nie będziemy się bawić w odklejanie etykiet i naklejanie nowych. Zawieszki nałożymy na szyjki i zajmie nam to tylko chwile. Koszt winietek i zawieszek to 1zł za sztukę (moim zdaniem jest to przystępna cena).

Jestem też bardzo zadowolona, bo udało mi się kupić białe buty. Spełniają wszystkie moje oczekiwania - są proste, mają niski obcas i ładnie wyglądają. I co najśmieszniejsze kosztowały 49zł. Byłam w wielu sklepach w Arkadii, z butami skórzanymi, super markowymi... i co? Zero białych, jak były to albo miały czub w szpic, wysoki obcas, albo były na wysoki połysk. Białe buty założę dwa razy, potem pójdą do szafy lub do śmieci. Szkoda by mi było wyrzucić byty za 300zł. Na szczęście mama i moje ciocie doradziły mi że takie tanie pantofle to rozsądny wybór.




Nie wiem czy już wspominałam na blogu, ale wybrałam świadkową. Miałam z tym ogromny problem. Ostatecznie wahałam się pomiędzy dwoma osobami. W sumie obie są mi bardzo bliskie. Ale z różnych względów ostatecznie padło na moją siostrę cioteczną. Bardzo się ucieszyła i ona i cała moja bliska rodzinka :)

A! I wszystkim (tzn tym którym już daliśmy) zaproszenia się bardzo podobały. :)

Pozdrawiam, M.

11 komentarzy:

  1. Buty są genialne ,uwielbiam takie proste klasyczne :).
    Ja jakiś czas temu kupiłam sobię zwykłe białe balerinki z takim paskiem zapinanym nad kostką i przywieszką ,są proste i śliczne :).
    ✿Będzie mi bardzo miło,jeśli wpadniesz do mnie ,a jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie dawno ja przygotowałam się do tego dnia :)
    zapraszam do siebie na bloga, jest kilka postów o tematyce ślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają bardzo dobrze :) ważne przecież żeby były wygodne i żebyś czuła się w nich pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty bardzo fajne i klasyczne ;))
    Dziękuje za kliknięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają się twoje buty, ja tez nie przepadam za wysokimi obcasami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to czeka w przyszłym roku :) z jednej strony nie mogę się doczekać, a z drugiej troszkę mnie to jednak przeraża :P
    osobiście zdecyduję się chyba na buty w cielistym kolorze :) widziałam kiedyś na pannie młodej i bardzo mi się spodobały, a takie przynajmniej jeszcze wykorzystam :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam takie, ale wszystkie były na wysokich szpilkach - czyli nie dla mnie.

      Usuń
  7. Śliczne buciki sobie znalazłaś ^^ takie są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie ,wydaje mi się , że akurat trafiłam z tematem i na moim blogu post z inspiracjami ślubnymi/weselnymi ;)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w październiku wychodzę za mąż. i już mam stracha całe te przygotowania mnie przerażają. też będę mieć karteczki na stolikach, bo nie będę miała czasu ludzi przesuwać. wszystko już mam po umawiane teraz tylko czas za sukienką pojeździć ostatnia rzecz, ale chce już mieć ją zamówioną i mieć święty spokój. choć i tak sposkoju nie będę mieć.

    OdpowiedzUsuń