Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 3 marca 2014

różowo marmurkowo

Weekend spędziłam na wsi. Zrobiła się tak cudowna pogoda, że aż żal było wracać. Wykorzystałam sytuację i zrobiłam zdjęcia biżuterii - duży dom, duże okna - więcej słońca wchodzi do mieszkania
i łatwiej ustawić dobre światło.

Różowo marmurkowa bransoletka z zawieszką klucz wiolinowy.




Jako mały dodatek wrzucam zdjęcie naszyjnika freedom.


Pora na kolejne wypociny opiniotwórcze:

Zaczął się sezon na polskie nowości telewizyjne. Seriale i talent show. W sobotę oglądałam The Voice of Poland - podoba mi się formuła tego programu, przesłuchania w ciemno. Denerwuje mnie tylko parcie na szkło jurorów. Wczoraj był Must be the music - tylko dla Roguca! cudny był. Z seriali, które powróciły po przerwie obejrzałam "Prawo Agaty" i "Przyjaciółki", a nowości "Samą slodycz". "Prawo" - no w końcu miłość kwitnie :P, "Przyjaciółki" - no nawet może być, znów Bobek... nie lubię tego aktora...  A "Sama słodycz" - po pierwszym odcinku nie jestem zachwycona... Adamczyk dobrym aktorem jest - w "Przepisie" razem z Mają był boski. Taki świeży. Teraz nudny, ale to chyba wina roli - tak został napisany scenariusz. 

Żeby nie było! Ja nie siedzę non stop przed telewizorem. Seriale (polskie i zagraniczne) oglądam przez internet. Robię to albo w wolnych chwilach, albo robiąc coś a odcinek leci w tle, albo w nocy przed snem.

Uwaga! Uwaga! Mam propozycję dla osób z Warszawy lub okolic, a mianowicie:
Zapraszam na sesję zdjęciową. Szukam modelek, modeli. Obiecuję, że nie gryzę :) a czasem nawet coś ciekawego stworzę. Info: bezsennameg@gmail.com lub facebook.

Pozdrawiam, Meg.

8 komentarzy:

  1. ja mam czasami takie wrażenie, że producenci żeby podniesc sobie ogladalnosc specjalnie zatrudnili Filipa Bobka, ale ja chociaz go lubie, nie zamierzam ogladac 'przyjaciolek'; osobiscie po dlugiej przerwie doczekalam sie wkoncu pierwszego odcinka 'komisarza alexa'; talent show nie ogladam, bo tez denerwuja mnie jurorzy, z ciekawosci obejrze pierwszy odcinek nowego 'tanca z gwiazdami' :)

    wracajac do bransoletki, swietna jest ta z nutka ;)

    szkoda, ze nie jestem z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem totalnie odcięta od jakichkolwiek seriali, póki internet działał mi dobrze miałam jeszcze te amerykańskie, ale teraz zostało mi słuchanie radia. :/
    Bransoletka jest bardzo ładna, podoba mi się kolor tych koralików. :D
    Cóż, jakby się uparł to Tomaszów Mazowiecki nie jest tak daleko od Wawy, tylko koło stu kilometrów. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynym serialem który oglądam jest Pretty Little Lairs. Kiedyś codziennie o 20 oglądałam ''Na wspólnej'' ale przyznam szczerze, że mi się znudził. W kółko to samo. Zdrady, rozstania, wypadki itp... Chociaż od czasu do czasu obejrzę Prawo Agaty. :)
    A co do bransoletki jest śliczna! :) Jeżeli mogę wiedzieć, gdzie znalazlaś takie śliczne koraliki byłabym wdzięczna! :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ♥
    ,,Sama słodycz,, ani trochę mi się nie spodobała więc jej na pewno nie będę oglądać ,a resztę którą wymieniłaś na pewno no jeśli nie zapomnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor bransoletki :) polskich seriali nie oglądam (poza Czasem honoru), jedynie zagraniczne i też tylko w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bransoletka z kluczem wiolinowym:) co do seriali z polskich oglądam tylko lekarzy...jakoś przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowo marmurkowa bransoletka z zawieszką w kształcie klucza wiolinowego bardzo mi się podoba :) Pasowałaby do mnie bo uwielbiam muzykę!

    OdpowiedzUsuń