Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 11 marca 2014

rzemyki w niebieskościach

Kolor niebieski tak bardzo kojarzy mi się z wiosną! 

Bransoletki z rzemyka (według mnie bardzo letnie), wykorzystałam pomysł ze złotą notką z bloga It`s so easy . Wykonane metodą "kłos" czy "warkocz" - jak kto woli - już się pojawiły w trochę innej odsłonie: klik







Postanowiłam, że zaczynam biegać... Mam kiepską kondycję i chciałabym zrzucić kilka kg. Dieta odpada - za bardzo lubię jedzenie, żeby się katować.

Chciałabym jeszcze pokazać Wam porównanie długości moich włosów. Pierwsze zdjęcie to początek lipca, drugie jest robione w ten weekend. Nie wiem czy bardzo mi urosły - ja jestem bardzo zadowolona z tej długości :) 


Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Super Ci wyszła ta bransoletka! ;) Rzeczywiście taka wiosenna ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam przedwczoraj dwie podobne. Też tym splotem, tylko, że z sznurków i dorobiłam zapięcie. :)
    Całkiem nieźle urosły Ci włosy. :D Mi doszło w ciągu dwóch miesięcy 3cm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie błękitu i złota podoba mi się:) A włosy widać, że urosły. No i biegaj, sama się przymierzam żeby zacząć:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! :3
    Włosy Ci urosły. Ja mam takie szczęście, że baardzo szybko mi rosną. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;)
    No włosy na prawdę urosły Ci i to sporo moim zdaniem ;))
    obserwacja za obserwację??
    zapraszam do mnie
    http://possible-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski jest moim ulubionym kolorem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się prezentuje ^^ świetny pomysł. Jak na taki czas to dużo Ci urosły włosy :D

    OdpowiedzUsuń