Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 20 kwietnia 2014

Alleluja!


Na samym początku chciałabym złożyć Wan najserdeczniejsze życzenia, zdrowych i pogodnych świąt. Chrystus Zmartwychwstał, Alleluja!



Jak mija Wam ten czas?
Za chwilę postaram się zobaczyć co ciekawego na Waszych blogach. Przez ostatnie dwa dni nie miałam czasu – wiadomo przygotowania.
Wczoraj skończyłam czytać „Dziką Drogę”. Wspaniała książka. Zakochałam się w Cheryl i bardzo ciężko było mi się z nią rozstać. Polecam Wam tę książkę. Momentami wzruszająca, innym razem zabawna, a czasem zapierająca dech w piersiach.

Pisanka ze zdjęcia robiona metodą decoupage. Jest to kaszubski wzór, dziadek jest ze mnie bardzo dumny, że pamiętam o korzeniach. Kurczaczek made by babcia:)

Pozdrawiam, M. 

3 komentarze:

  1. I Tobie wesołych. :D
    Ja w przyszłym roku planuję zrobić jajka łowickie wzory, bo w tym za późno sobie przypomniałam. :X

    OdpowiedzUsuń
  2. nawzajem, chociaż troche już spóźnione :D

    OdpowiedzUsuń