Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 6 kwietnia 2014

klucz

Skusiłam się! I zgłaszam tę pracę do Wyzwania w Kreatywnym Kufrze. Wyzwanie nosi nazwę "KLUCZ". I powiem Wam, że w moim wykonaniu szału nie ma... ale "pierwsze koty za płoty".

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-motyw-klucz.html




Mam nowych przyjaciół... zwą się Gripex, ACC 100, Otrivin i Cholinex...yeeeeah... Przyjaźń kwitnie...

Pozdrawiam, M.

6 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki, powodzenia życze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka!
    Kolczyki strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki. :D
    Ja jeszcze nie poznałam tych przyjaciół, ale mam wrażenie, że już niedługo. :X

    OdpowiedzUsuń