Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

lawendowa beza

Dziś kupiłam materiały na suknię ślubną. Trochę przeraziła mnie ilość zakupionego tiulu - mam nadzieję, że nie będę bezą :) Jestem bardzo zadowolona, bo dostałyśmy śliczną koronkę na gorset.

Naszyjnik dość prosty. Kaboszon kopułka (z początku nie miałam pomysłu na wykorzystanie go) - w środku kawalątek bzu.




Zdjęcia nie powalają. Niestety efekt psuje odbicie światła... Ale trudno się mówi.

Pozdrawiam, Meg.

9 komentarzy:

  1. Jak mi się marzy tiulowa beza... Taka na co dzień :) Kaboszon z bzem jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda prześlicznie. :D Fakt, światło trochę przeszkadza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowooowo ! Wiosna zaklęta w naszyjniku - podoba mi się i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik mocno przykuwający wzrok :)
    Ps. Ja też kombinuję przy mojej sukni ślubnej. Będę miała "księżniczkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ^^ taki delikatny, wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń