Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

po kokardy

Jestem zmęczona... Zmęczona tą chorobą... Smarkaniem... Kasłaniem... Kichaniem...  Mam to wszystko już w nosie... A nie! W nosie to mam kozy... Mam to wszystko jak w tytule...

Wyciągnęłam pudła z pierdołami do biżuterii. Powstało kilka rzeczy. Staram się wykorzystać koraliki które mam. Na razie nie chcę kupować nowych półproduktów. Mam tego bardzo dużo i czas to wykorzystać.

Na teraz mam bransoletkę w kolorze fuksji. Z dodatkiem kokardy.




Przypominam o linkach pod postem. Może ktoś coś... kliknie :)

Rzadko się zdarza, że robię sobie zdjęcia. Rzadko też zrobione już zdjęcie mi się podoba. To jest wyjątkowy wyjątek - udany autoportret:


Pozdrawiam, Zasypana Chusteczkami.

4 komentarze:

  1. ja ze swoimi autoportretami mam podobnie, również dopiero 10 z kolei mi sie dopiero podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransia urocza, aczkolwiek kolorek krzykliwy nieco. Albo mam źle ustawiony monitor. :P
    Co by nie było wykopuj się z pod tych chusteczek jak najszybciej. :)
    Autoportret świetny. Mi baaaardzo rzadko wychodzą porządne. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kokardka dodaje uroku :) sliczne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń