Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 13 kwietnia 2014

różana mięta

Czyżby z nadejściem wiosny przyszło natchnienie?




Praca powstała z uwalnianych koralików. Różę znalazłam w pudle. Nawet nie pamiętałam, że ją mam. Cudeńko na gumce, bo tak najłatwiej zakładać. 

Podziwiam mojego brata Michała. Wczoraj na spontanie ze znajomymi wsiadł w pociąg i pojechał nad morze. Chciałabym mieć tyle odwagi co oni. Młodzi i wolni duchem :) 

Zdjęcie użyczone z profilu Michała.


Centrum dowodzenia światem.
Pozdrawiam, M.

13 komentarzy:

  1. Widzę, że też pijesz DrWitt ♥
    A bransoletka jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie niebieskiego i brązu. :3 Bransoletka jest świetna. :D
    Gdyby nie lekcje i chwilowy brak pieniędzy... Wskoczyłabym ze znajomymi w pociąg i dała w długą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nie wierzę że o mnie napisałas :) Propsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna! :) az poczulam sie stara ;)

    OdpowiedzUsuń