Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 25 maja 2014

Jak według Was wygląda dzień idealny?
Dla mnie to dzień spędzony w całości z książką. I tak cudownie minęła mi niedziela... Samotnie,
z książką i wentylatorem...

Takie mało szokujące połączenie - czarne koraliki z czterema mini serduszkami.


Nigdy nie gram w gry... Właściwie to żadne... Ani playstation, ani na komputerze, ani te w telefonie... Nie umiem. Szanuję swój czas. Uważam to za totalną głupotę. Jednam ściągnęłam na moje super-smart fona grę "cut the rope" - i co? i oczywiście jak dziecko się wciągnęłam...



Jak zawsze dawka moich fotograficznych wypocin, bez konkretnego celu...


Pozdrawiam, M.

8 komentarzy:

  1. Urocza *_* uwielbiam takie delikatne bransoletki :) chciałabym cały dzień spędzić z książką,ale niestety nauka ważniejsza, dlatego nie mogę się doczekać wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda delikatnie. :D
    Też chce taką niedzielę. :3 A konkretnie wentylator, bo dzień z książką mam zawsze. xD
    Ja usunęłam te grę, jak w którymś momencie skapnęłam się, że gram w nią od dwóch godzin. Ale ogólnie jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna taka delikatna. Lubię takie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja niedziela- to aktywna niedziela. Z Marcinem na rowerze, albo na szlaku w Zakopanem :D Dla mnie to miodzio :) Czytanie książek mnie nudzi, chyba ze to poradnik lub naukowa książka o psychologii. A ślubne przemyślenia możesz pisać, bo lubię je czytać na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ta gra też kiedyś wciągnęła :D a te serduczka w bransoletce są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha też kiedyś w to grałam, ale po kilku dniach mnie znudziła :D śliczna bransoletka

    OdpowiedzUsuń