Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 17 maja 2014

czarne kwiaty w mym sercu

Nawet nie wiecie jak czasem los potrafi pokrzyżować plany... chociaż w tym przypadku nie los a podwyższony stan wody w rzekach... Mieliśmy w tym czasie bawić się na weselu, a za to ja jestem w domu, a M. gdzieś w świętokrzyskim, ze względu na wykonywany zawód został wezwany do pracy :(

Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu na blogu pojawił się naszyjnik z drewnianych koralików. W dwóch wersjach klik klik .
Postanowiłam wypróbować ten motyw jako bransoletkę. Jestem zadowolona z uzyskanego efektu.




Kiedyś bardzo dawno temu słuchałam reggae. Głównie jednak zagranicznego. Od polskiego trzymałam się z dość sporym dystansem... W tym tygodniu trafiłam na piosenkę Mariki. Bardzo spodobał mi się jej tekst... Jest bardzo prawdziwy. Trafia do mnie tym bardziej, bo jest o Warszawie, jak wiele razy wspominałam Warszawa to moja miłość. Nie jestem ślepo wpatrzona w to miasto, widzę również jego ciemne strony, ale to chyba dlatego, że tu się urodziłam.

Niespodziewana miłość, Wisła dziewięciu mostów


Pozdrawiam, Meg. 

11 komentarzy:

  1. Moje plany też się pokrzyżowały i zamiast imprezować siedzę pod kołdrą i oglądam Pingwiny. :X
    Uwielbiam te koraliki. Twój naszyjnik noszę praktycznie cały czas. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci służy :)

      Usuń
  2. Moje plany też się pokrzyżowały i zamiast imprezować siedzę pod kołdrą i oglądam Pingwiny. :X
    Uwielbiam te koraliki. Twój naszyjnik noszę praktycznie cały czas. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pech to pech! ja też miałam być już o tej porze na mieście, a mój chłopak musi zostać dłużej w pracy... także czekam:) a bransoletka cudo, gdybym ja miała chociaż trochę takich zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, to nie jest takie trudne ;)

      Usuń
  4. To smutne, że co roku problem powodzi powraca i właściwie nikt nic z tym nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że łatwiej im raz na kilka lat wydać kasę na powodzian niż zrobić porządny remont infrastruktury :(

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna :D bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń