Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 3 maja 2014

flower power

Flower power pewnie kojarzy Wam się z hippisami, pacyfą i Woodstockiem. Kiedyś marzyłam o byciu hippiską, o kolorowych ubraniach, o kwiatach we włosach. Kocham muzykę lat 60, paszki i paciorki. Mój tata kiedyś powiedział, że urodziłam się w złych czasach... 

Co prawda te kolczyki nie są typowo hippie. Jednak, gdy myślałam o tytule do posta tak bardzo flower power przyległo, że nie potrafię teraz zmienić.
Powstały ze skrawków materiału od mamy. Tym razem czerwonego...





Specjalnie nie zrobiłam identycznej pary. Nie wiem czemu ale wydają mi się ciekawsze w ten sposób.

Na weekend przyjechała do nas moja siostra. Pogoda nie dopisała... więc nie mogliśmy nigdzie wyjść. Chciałam, żeby zrobiła mi zdjęcia w tych kolczykach. Mini sesję zrobiłyśmy na balkonie, padało, było zimno... ale trudno. Oczywiście ze wszystkich zdjęć tylko jedno nadaje się do pokazania... oczywiście to na którym nie widać kolczyków :)


Pozdrawiam, M.


5 komentarzy: