Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 8 maja 2014

każdy ma jakiegoś bzika...

Nigdy nie zgadniecie co teraz robię. Nadrabiam serialowe zaległości... Nawet nie wiedziałam, że był już ostatni odcinek "New girl". Czy tylko ja mam takiego bzika na punkcie seriali?

Dziś mam do pokazania kolczyki, które nie należą do najokazalszych. Pierwsze są do kompletu z poprzednim naszyjnikiem. A drugie... no cóż to była czysta improwizacja :)





Zachęcam do zaglądania na bloga ze zdjęciami. Trochę nowości się właśnie pojawiło. 
(klik w zdjęcie)
http://meg-fotografia.blogspot.com/

I oczywiście przypominam o instagramie.
(klik w zdjęcie)
http://instagram.com/bezsennameg#

Pozdrawiam gorąco, M.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bardzo pomysłowe kolczyki. Pierwsza para szalenie mi się podoba. :D
    Też jestem zakręcona na seriale, ale mam tak marny internet, że po dwóch odcinkach nie mogę obejrzeć więcej, bo się nie wczytują. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka kreatywna:) ja nie oglądam za wiele seriali, teraz to tylko Girls i Gra i Tron, zaczęłam Fargo, ale nie wiem czy dalej będę oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też mam bzika na seriale..

    OdpowiedzUsuń