Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 5 maja 2014

naszyjnik z koronki

Zostałam sama. W mieszkaniu. M. pojechał na wieś na trzy dni. Ja musiałam zostać, bo pracuję.

Bardzo ambitnie usiadłam dziś do biżuterii. Naszyjnik powstał z końcówki koronki, która została kupiona prawie rok temu właściwie bez konkretnego celu. Posłużyła mi do ozdobienia klapy kopertówki (klik) i właściwie walała się w szufladzie i kurzyła. Ostatnio koronki bardzo mi w głowie...






Zdziwiłam się że tak dawno nie było zdjęć z instagrama. Przykro mi ale musicie to wytrzymać :P
I albo je obejrzycie, albo ominiecie :P











1. Somersby Blackberry Beer Drink - najlepsze piwo (a właściwie piwny drink).
2. Torebka z zakupami z http://cosslodkiego.com.pl/
3. Pusty box w maximusie.
4. Plakat z Teatru Polskiego.
5. Mural (tak to się nazywa? )
6. Makaron z papryczką chilli i pietruszką.
7. AriZona (przereklamowany napój)
8. Ebook. Druga część Diabła.
9. Macaroniki orzechowo czekoladowe.

Zachęcam do zaglądania na mojego INSTAGRAMA.

Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Świetny! Strasznie mi sie podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takiego naszyjnika dodałabym coś z niego zwisającego. Choć wersja sama z koronki także mi się podoba. A jak lubisz piwa smakowe to polecam Corneliusa bananowego i grejfrutowego [tylko na te dwa smaki udało mi się natknąć i są świetne].

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite ile inspiracji można znaleźć na Twoim blogu, nazwa trafiona w dziesiątkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na naszyjnik świetny. :D
    Gdzie można wyrwać Arizonę? Chciałabym spróbować tego instagramowego napoju. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wykorzystanie wstążek lub koronek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na naszyjnik! Gdzie kupić te macarony?? ;D

    OdpowiedzUsuń