Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 7 maja 2014

Projekt 10 tygodni - tydzień 1.

Wczoraj na blogu Moniki pojawił się bardzo ciekawy, autorski projekt. Przez 10 tygodni w każdy wtorek Monika będzie umieszczać listę z hasłem przewodnim. Każdy kto tylko ma ochotę może wydrukować pusty arkusz i również go wypełnić.

Zadanie pierwsze to "Lista moich marzeń".




Niestety niewiele widać, więc zdjęcie wrzuciłam tylko jako dowód, że wypełniłam analogowo :)
A pełna lista wygląda tak:
 
Przemierzyć Australijski outback
Mieć dożywotni zapas Somersby Blackberry
Nauczyć się latać
Żyć w latach 60 w Stanach Zjednoczonych i być hippiską
Zobaczyć na żywo Beatlesów i Queen
Zostać Batmanem
Nie płakać podczas oglądania PS.I love you
Zobaczyć nagranie The Big Bang Theory
Umieć pięknie, elokwentnie pisać
Poznać Jareda Leto
Nauczyć się języka migowego
Skoczyć na bungee
Kupić bez problemu buty
Zamieszkać w Teatrze.
Wziąć udział w Rajdzie Dakar.
Mieć czas na przeczytanie każdej możliwej książki
Zobaczyć Wielką Rafę Koralową
Zadomowić ciszę
Nauczyć się jeździć konno
Pływać z rekinami
Przestać gubić się w metrze
Nauczyć się obsługiwać programy graficzne
By mój ukochany był moim ukochanym na zawsze.



Niektóre marzenia są dość niedorzeczne, ale takie powinny być :)
Zachęcam Was do wzięcia udziału w zabawie.
Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze bardzo Ci dziękuję że przyłączyłaś się do mojego projektu:* a po drugie bardzo lubię Twoje marzenia, moje ulubione to te z Batmanem:P to mogłoby być i moim marzeniem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Nie słyszałam jeszcze o tym, ale zaraz lecę się dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, taka lista to fajna sprawa:)
    Mogę Ci pomóc co do języka migowego, polecam książkę B. Szczepankowskiego. Wykorzystywałam ja w szkole. Znaki są bardzo dobrze opisane, dodatkowo jest jeszcze płyta instruktażowa. Są również organizowane kursy, więcej pewnie się dowiesz na str PZG.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to życzę powodzenia :D
    pozdrawiam

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. życze powodzenia w realizacji marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) chociaż nie wszystkie da się zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak niedorzeczne?! Każdemu wolno marzyć zawsze, wszędzie i o wszystkim! Bardzo fajna lista ;) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia! Niektóre z Twoich marzeń pokrywają sie z moimi, np. Australijski ouback, Big Bang, skok na bungee czy wreszcie - ukochany :) Co do życia w Stanach Zjednoczonych, to co prawda nie w latach 60. ale w tym roku będę żyć tam przez 4 miesiące! A więc marzenia się spełniają :) Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie, będę rejestrować swój wyjazd na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń