Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 15 maja 2014

Projekt 10 tygodni - tydzień 2.

Zadanie na ten tydzień to Lista moich ulubionych filmów.

Muszę przeprosić, że dopiero dziś i dopiero teraz. Ale byłam przez ostatnie dni bardzo zajęta. Dosłownie przed chwilą wróciłam do domu...

Zdjęcia też jakieś takie nijakie... bo robiłam je przed momentem. Foty są tylko na dowód, że wypisałam ręcznie i... nie było to takie łatwe. Bardzo dużo wyszło mi tych filmów - ale to są perełki, które uwielbiam.



Oto moja cala lista:


500 days of summer
Batman
Szczęki
Mr. Nobody
Nietykalni – Intouchables
Kupiliśmy zoo
Alicja w krainie czarów Tima Burtona
Beetle Juice
Incepcja
Gnijąca Panna Młoda
Love Actually
Koniec niewinności

Requiem for a Dream
Labirynth (1986)
Milczenie owiec

Duch - Poltergeist
Azyl
Sierpień w hrabstwie Osage
To skomplikowane

Scoop - Gorący temat
P.S. I love you

Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street
Kod da Vinci
Volver
Uśmiech Mony Lizy
Miss Agent
Stowarzyszenie Umarłych Poetów

Erin Brockovich
Transformers
Dziewczyna z tatuażem

Pitch perfect
Vicky Cristina Barcelona
Sunshine Cleaning
Prosto w serce
Diabeł ubiera się u Prady
V for Vendetta
Obłędny rycerz

28 dni
Zielona mila
Kolekcjoner kości
Zakochana złośnica
Królewna Śnieżka i Łowca
Rock of Ages

Mroczne cienie
Sherlock Holmes
Definitely, Maybe

Wpadka
Zycie od kuchni

Little Miss Sunshine
Millerowie
Marzyciel
Statek widmo
Ze śmiercią jej do twarzy
The Gift
Raport pelikana
Wiedźmy
Easy Rider
Przerwana lekcja muzyki
Jeździec bez głowy
Bad teacher
Going the Distance
Push
Holiday
Czerwony smok
Twister
Dziecko Rosmary
Trzynasty wojownik
Skazany na bluesa
Dallas Buyers Club
Lśnienie
Nigdy w życiu!
Remember me
Mroczny rycerz
Don Jon
Kac Vegas

Koszmar minionego lata
Krzyk

M. 

7 komentarzy:

  1. Same fajne filmy ;) Ja z tych najbardziej lubię Nietykalnych i Stowarzyszenie Umarłych Poetów.

    OdpowiedzUsuń
  2. parę filmów będę musiała sobie zapisać do oglądnięcia, w tym rock of ages i 500 days of summer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spora ta lista!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam większości, ale to co akurat znam również u mnie znalazłoby się na takiej liście. :D
    Z resztą tego co nie kojarzę zapoznam się, pomijając horrory, bo bym w nocy musiała z zapalonym światłem spać. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu jest bardzo mało horrorów. Nie lubię takich filmów :P

      Usuń
  5. <3 gigantyczna lista! dziękuję za udział! są u Ciebie takie pozycje o których sama zapomniałam, np Sok z Żuka. A co powiesz o Sierpień w hrabstwie Osage? Jeszcze nie oglądałam i zastanawiam się czy warto. nie jest zbyt dołujący?

    OdpowiedzUsuń