Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 12 maja 2014

w kosmicznej zupie

Uf! Odkładaliśmy jak tylko mogliśmy, ale nareszcie się udało. Zamówiliśmy garnitur dla M. Okazuje się, że był to wybór tak trudny jak wybór sukienki... Zwłaszcza, że mój ukochany chciał koniecznie krój prosty i czarny. I tyle. Na szczęście Pani w salonie była bardzo pomocna i udało się. Najbardziej ciekawi mnie pierwsza przymiarka, bo oczywiście M. nie jest wymiarowy i czeka nas sporo poprawek :P

Na bloga przygotowałam coś totalnie niezwiązanego ze ślubem (to u góry to była tylko dygresja :P).
Fuksjowe trójkąty jako naszyjnik.
Różowa (tzn fuksjowa) modelina jeszcze mi została. Wciąż jej dużo. Więc próbuję wykorzystać do końca.





Trochę te trójkąty nierówne, ale to przecież magia hand made.

Tytuł mojego posta dość dziwny, spytacie pewnie dlaczego taka cudaczna nazwa. W sobotę w odcinku The Voice Justyna Steczkowska zaśpiewała swoją nową piosenkę "Terra". Tekst tej piosenki jest dość oryginalny... Uwielbiam łapać takie perełki :)


Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. Jest świetny. :) Taki prostu, a takie najbardziej lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te trójkąty są idealne. Jakby były równe to równie dobrze mogłyby być wyprodukowane gdzies daleko w Azji. Podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię i ten kolor i trójkąty same w sobie. :D
    Po tytule myślałam, że będzie coś z kosmicznym motywem, a tu mała niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, lubię takie mocne kolorki.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widać, że są nierówne :D Prześliczny jest ^^ z chęcią bym taki sobie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rzecz!!! Z resztą nie jedna, którą tu zobaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo mi się podobają takie naszyjniki, nie miałam pojęcia, że można takie zrobić samemu :) i do tego ten kolor!

    OdpowiedzUsuń