Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 29 czerwca 2014

akcja pocztówka!

Wzmianka o tym miała pojawić się pod ostatnim postem... ale ja jak to ja zapomniałam... Potem zaczęłam edytować już opublikowany twór... jednak stwierdziłam, że zginie w tłumie słów...

Do rzeczy... Moi drodzy. Raczej Moje drogie czytelniczki. Dla większości z Was nastały wakacje. Czas na wyjazdy te małe i te duże. My również w te wakacje planujemy różne wycieczki.

Więc mam małą propozycję...

Akcja pocztówka! czyli jeśli chcecie otrzymać ode mnie pocztówki z miejsc które odwiedzę i oczywiście wysłać pocztówkę mi :) to zgłaszajcie chęć (może być pod tym postem) i potem wyślijcie mi swój adres na maila: bezsennameg@gmail.com





Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, chętnie wyślę pocztówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na maila :) Wymienimy się adresami ;)

      Usuń
    2. zostawię Ci mój, ponieważ jak próbowałam napisać do Ciebie, wyskoczył mi komunikat, że taki e-mail nie istnieje
      adkank@wp.pl

      Usuń
    3. Dzięki! Sierotka ze mnie :) Wpisałam zły email, ale już poprawiłam :)

      Usuń
  2. Super akcja, ja chętnie wyślę pocztówkę, ale pewnie dopiero pod koniec lipca będę wyjeżdżać, dam znać potem na Twojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3
    Jestem u ciebie po raz pierwszy i wrócę napewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    Świetna akcja z ta pocztówka ;)
    Oczywiście ja sie zgłaszam i pozostawiam moj mejl: hifeszyn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo bardzo fajna akcja ! :D niestety...ja nigdzie na wakacje sie nie wybieram...praca mnie czeka... ale jak nie zapomne to wysle ci pocztowke z wro! :D twoj adres mam na mailu wiec...trzymaj kciuki zeby mi to z glowy nie wylecialo :D

    OdpowiedzUsuń