Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 12 czerwca 2014

przemyślenia ślubno - weselne 5

Co prawda blog jest o typowo kobiecych rzeczach, ale ze względu na nieuchronnie zbliżające się weselicho postanowiłam również powiedzieć o Garniturze dla M. i wszelkich dodatkach, które kupiliśmy dla niego.

Garnitur zamówiliśmy w firmie Roland. (poleciła nam tę firmę moja ciocia, po jakimś czasie okazało się że mojej mamy koleżanka zamawiała tam garnitury dla męża i zięcia.)

Mój M. jest 100% facetem, więc chciał bardzo klasyczny, czarny garnitur. Taki żeby potem mógł nosić na inne okazje. Model wybraliśmy dość szybko, mierzenie i późniejsze poprawki przebiegły  szybko i bez większych problemów :) A i muszę pochwalić obsługę, bo pani w salonie była przemiła!


Tam też kupiliśmy spinki do mankietów. (Chociaż on upierał się najnormalniejszej koszuli z krótkim rękawem :P ). Zapłaciliśmy za nie 50zł, a nie 130 (takie ceny są w sklepach z biżuterią).


Koszulę kupiliśmy w Fashion House w sklepie Bytom. Jako, że jest to outlet to za koszulę daliśmy 60zł mniej.

Buty zdecydowaliśmy się kupić na podkarpaciu. W mniejszych miejscowościach ceny są zdecydowanie niższe.

Krawat i poszetkę kupiliśmy na allegro.

Mam nadzieję, że jakoś zniesiecie posty ślubne. Wierzę, że jak ktoś szykując się do wesela trafi na mojego bloga to będzie to dla niego pomocne :)

Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. u mnie też post przemyśleniowy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze postawilas na swoim. Na nieszczescie dla mezczyzn (bo na pewno jest im zbyt goraca) koszula z krotkim rekawem nie wygladala by elegancko i szykownie. Powodzenia w ostatnich dniach przygotowan:)

    OdpowiedzUsuń