Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 27 czerwca 2014

tylko jedno słowo

...czyli coś co rzadko się zdarza: tag + kilka słów ode mnie :)


1. Gdzie jest Twój telefon?
W kieszeni
2. Twój partner?
Naj!
3. Twoje włosy?
Nieokiełznane
4. Twoja mama?
 Kochana
5. Twój tata?
Zdolniacha
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Aparat fotograficzny
7. Twój sen z zeszłej nocy?
 Nie pamiętam
 8. Twój ulubiony napój?
Cola
9. Twój wymarzony samochód?
Garbus
10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Duży
11. Twój ex?
Brak
12. Twój strach?
Cisza
13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Z narzeczonym
15. Jaka nie jesteś?
Odważna
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Jadłam
17. Co masz na sobie?
Jeansowe szorty + thirt
18. Ulubiona książka?
Chmielewskiej kilka :)
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Pizza
20. Twoje życie?
Szalone
21. Twój nastrój?
Dobry
22. Twój przyjaciel?
Najważniejszy ;)
23. O czym teraz myślisz?
O weselu :P
24. Co teraz robisz?
Siedzę
25. Twoje lato?
Ciekawe
26. Co jest w Twoim telewizorze?
Comedy Central
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dzisiaj
28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Nie dawno
29. Szkoła?
SGGW
30. Czego teraz słuchasz?
Guano Apes - Like Somebody
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Czytanie
32. Wymarzona praca?
W terenie
33. Twój komputer?
Hp
34. Za oknem?
Niebo
35. Piwo?
Somersby
36. Meksykańskie jedzenie?
Chilli!
37. Zima?
Uwielbiam
38. Religia?
Bez komentarza 
39. Wakacje?
Na wsi
40. W Twoim łóżku?
Aktualnie nic
41. Miłość?
M.

Na niektóre pytania nie da się odpowiedzieć jednym słowem... ale bardzo się starałam.
Daleko mi do osiągnięcia normalności blogowej.


Co jakiś czas zbierają mi się rzeczy o których chcę opowiedzieć, podzielić się z Wami lub zachęcić Was...
1. muzycznie:
Guano Apes Offline - nowa płyta mojego ulubionego zespołu. Jestem zachwycona :) Kilka perełek. I cudowny głos Sandry. Jest to muzyka rockowa (chociaż kiedyś była mocniejsza) nie każdemu może się spodobać.



2. serialowo i filmowo:
Wróciły dwa seriale, które oglądam. "Rizzoli & Isles" (Patnerki). Serial kryminalny. Ale to raczej lekki rodzaj kryminału. Bardzo mnie ciekawiło jak wybrną z "opresji" (chodzi tu o śmierć aktora grającego jedną z głównych ról), według mnie bardzo ładnie postąpili. Złożyli mu hołd. Dwa odcinki bez tej postaci, a mi już brakuje Frosta :(
Kolejny serial to "True Blood" - już kiedyś wspominałam. Jestem fanką. Uwielbiam "czystą", uwielbiam wampiry. Serial jest świetny, bo jest drastyczny, jest dużo krwi, no i ten seks... Niestety jest to ostatni sezon...

Ostatnio oglądam mało filmów. W sumie tylko dwa mogę Wam z czystym sumieniem polecić:
"Milion sposobów, jak zginąć na Zachodzie" - trochę głupkowata komedia. Western na wesoło.
"Instrukcji nie załączono". Nie zrażajcie się tym, że to film meksykański. Ja na początku oglądałam to z dystansem, co jakich czas zerkając i myśląc co ta moja siostra za film przyniosła... Niby śmieszny, ale taki jakiś... Ale na koniec jest niesamowity zwrot akcji... Piękny film!

3. książkowo:
Druga część "Diabła" - no cóż... nie zachwyciła jak pierwsza... rozczarowała jak inne książki tej autorki... Irytowała...
Za to wciągnęła mnie "czarna seria" czyli kryminały szwedzkie. Już kiedyś przeczytałam trylogię "Millennium" bardzo mi się podobała. Teraz sięgnęłam po Camillę Lackberg, jak dla mnie super. Lubię takie klimaty :)


Zdjęcia dodałam, żeby nie było łyso... Nie chcę, żebyście o mnie zapomnieli ;)

Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Za garbusa, moją ukochaną Chmielewską i muzykę oczywiście masz plusa jak stąd do tamtąd. :D
    Za "True Blood" będę się zabierać dopiero po skończeniu TVD i przeczytaniu książek. To takie skrzywienie. Nie oglądam czegoś co jest na podstawie książki, zanim owej książki nie przeczytam. :D
    Szukałam "Milion sposobów, jak zginąć na Zachodzie". Chciałam to obejrzeć, ale tytuł mi uleciał z pamięci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi ;)
    planuje obejrzeć komedie "milion sposobów jak..." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny utwór :)
    Mam wielką ochotę obejrzeć ten film "Milion sposobów jak zginąć na Zachodzie". Ja ostatnio oglądałam "Porachunki"- świetna komedia z Robertem De Niro.

    OdpowiedzUsuń