Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 24 lipca 2014

kanciasty

Kiedyś bardzo bardzo dawno miałam kwadratowy pierścionek. Taką obrączkę. Oczywiście to mi gdzieś przepadło. Wciąż mam dużo malinowej modeliny, nie mogę się jej pozbyć. Więc tak sobie wykombinowałam. Do ideału temu czemuś daleko, bardzo daleko.





Z serii inspiruje:

Tym razem wyjątkowo chciałabym Wam polecić dwa produkty:


1. Tangle Teezer - długo myślałam nad kupnem. Trafiła się promocja w Hebe, więc wsiadłam w auto i pojechałam do Rzeszowa (w momencie promocji byłam na wsi). Udało mi się kupić ostatnią sztukę i w dodatku w idealnym kolorze :) Oczywiście to co mówią producenci, że nie ciągnie włosów to bzdura. Może cienkie włosy czesze idealne, ja mam bardzo gęste włosy i czuję jak ciągnie w trakcie czesania. Aleeeee... używa się jej przyjemnie, włosy po niej są bardzo gładkie, jest idealna do torebki. Oczywiście szczotka za taką cenę jest trochę za droga, ale jak trafi się jakaś promocja to warto.

2. Perfumy Calvin Klein "One Shock"- piękny słodki zapach. Idealne na lato :) Kupiłam je specjalnie na wesele :) Zaczęłam go używać i moja siostra stwierdziła, że muszę jej oddać flakonik, bo ona się w tym zapachu zakochała. Oczywiście nie oddałam jej, ale pewnie przed rozpoczęciem roku szkolnego kupię jej buteleczkę, tylko mniejszą :)
Dodam tylko, że perfumy kupujemy (ja, mama i siostra) tylko na iperfumy.pl najlepsze ceny. Często duuużo tańsze niż w drogeriach.

Pozdrawiam. M.

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na zużycie modeliny. Nie wygląda źle, a z daleka pewnie chwyta wzrok. :D
    Chciałam kupić sobie tą szczotkę, ale cena mnie wbiła. Nawet na promocji jest nadal zadziwiająca. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego chyba pół roku zastanawiałam się nad jej kupnem...

      Usuń
  2. ostatnio ta szczotka była w promocji w biedrze z jakimiś witaminami, szkoda bo gdyby była sprzedawana oddzielnie to może bym sie skusiła, a co do perfum to ja osobiście nie przepadam za słodkimi zapachami szczególnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na palcu prezentuję się świetnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ogólnie ciekawy pomysł♥Co do szczotki to wahałam się ze względu na cenę,ale ją kupiłam 4 miesiące temu i jestem bardzo zadowolona♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na palcu pierścionek prezentuje się fajnie ;)
    Bardzo mam ochotę na tą szczotkę, ale cena mnie przeraża. Szkoda, że nie wiedziałam o promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pierścionek. Nie jest standardowy, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń