Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 19 lipca 2014

kołnierzyk na bogato

Można powiedzieć, że wracam do normalności... Szał ślubny minął... 

W tym poście pisałam, że szykujemy pewną niespodziankę dla rodziców. Był to filmik z podziękowaniami. Nie chcieliśmy wychodzić na środek sali i czytać takie zwykłe podziękowania ściągnięte z internetu. Chcieliśmy coś fajnego i z jajem :) Postawiliśmy na filmik. I był to strzał w dziesiątkę. Moi rodzice byli zachwyceni. Staraliśmy się kilka fraz skierować bezpośrednio każdy do swoich rodziców. I myślę, że wyszło świetnie. Nie chcę umieszczać tego filmiku na youtubie, żeby każdy mógł oglądać.. ale jeśli któraś z Was ma ochotę zobaczyć to zostawcie adres mailowy w komentarzu, a ja udostępnię przez google dysk :)

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące przygotowań ślubnych i weselnych to śmiało piszcie czy na maila czy tu w komentarzach, ja chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)

A dziś... kolejna porcja uwalniania koralików, półproduktów... Łańcuszek kiedyś dawno kupiłam, ale był on za krótki, za gruby i mi się nie podobał. A kamea (nie wiem czy można to tak nazwać) była ozdobą jakieś świecy chyba. Odpadła, więc ją zachomikowałam bez żadnego pomysłu. W zeszłym sezonie modne były takie ozdoby przy kołnierzykach. Ja oczywiście jestem daleko w tyle, więc dopiero teraz wpadłam na pomysł, żeby w taki sposób to wykorzystać.





Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. Chomikowanie poodpadłych elementów się przydaje. :D Wygląda świetnie i pasuje do tej koszuli. :D
    Ja jestem jeszcze bardziej w tyle, dopiero teraz zaczęło podobać mi się ombre. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nowy adres bloga http://jasminengirl.blogspot.com

      Usuń
  3. Za krótki i za gruby? No do tego kołnierza idealny, myślę że na niego czekał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda :) ozdoba zupełnie zmieniła charakter bluzki, nadała elegancji i niepowtarzalności
    p.s. świetne rzeczy tworzysz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie się prezentuje. Podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń