Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 28 sierpnia 2014

była sobie butelka

Doczekałam się i prezentuję butelkę kaszubską. Decoupage wyszedł jakoś nijako, bo co jest szczególnego w pomalowanej na biało butli po winie z naklejonym motywem z serwetki? No właściwie nic... ale uwielbiam motyw kaszubski. Pewnie dlatego, że jestem kaszubką w jednej czwartej :)




Nie wspominałam Wam, ale ostatnio mój komputer miał mały wypadek. Zalał nam się. Serwis wymienił klawiaturę, ale niestety system się uszkodził, więc jedynym rozwiązaniem było formatowanie dysku... Kilka dni byliśmy skazani na używanie starego laptopa, ale na szczęście wszystko działa, bo trochę nie uśmiechało nam się kupowanie nowego lapka...

Dziś za to sklep internetowy zrobił mi psikusa... Chciałam zrobić zamówienie, ale oczywiście jak na złość nie było tego jednego produktu na którym najbardziej mi zależało... Też tak macie? Że już podleliście decyzję a tu taki zonk ?

A i to już oficjalne: zmieniłam nazwisko :)

Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Śliczna, nie wiedziałam nawet, że takie są ;p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglada.Dodala bym tylko (na zwezeniu przy szyjce) jeszcze jakis drobny element, bo gora troche pusta. Ale generalnie klimatycznie romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna butelka. Skromnie "obklejona" ale to nawet lepiej, ładnie się prezentuje. Uwielbiam decoupage, sama bym kiedyś z chęcią spróbowała :D
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna :D lubię takie wzory. Też miałam taką sytuację, że się czegoś podjęłam a tu nie ma tego co potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też oddałam laptopa do naprawy, i na poniedziałek bedzie juz gotowy....
    piękna butelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam - 100 % Kaszubka :)

    OdpowiedzUsuń