Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 10 sierpnia 2014

folder na płytę

Kilka dni temu odebraliśmy zdjęcia od naszego fotografa. Oczywiście kilka musiało znaleźć się na facebooku. Daliśmy płytki naszym rodzicom… ale zostało jeszcze kilka osób, którym musimy dać ładnie przygotowane zestawy. Moja pierwsza myśl to był scrappowy folder na płytę. Nie jestem mistrzem w tej dziedzinie i pierwszy folder na próbę wyszedł raczej nieudany. Wiem przynajmniej nad czym muszę popracować.






Na koniec nasza oficjalna pamiątka ślubna :






Pozdrawiam, M.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ten folder. :D Dobry pomysł z nim miałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł świetnie, bardzo podoba mi się ten kwiatowy wzór w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcie! *-*
    Świetny pomysł,śliczne to jest! <3 Ja bym w życiu nie umiała takiego czegos zrobić,nie nadaje się do tego,haha! ^^


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń