Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 15 sierpnia 2014

koronkowe kolczyki

Został mi spory kawałek elastycznej koronki, której użyłam do zrobienia podwiązki. Bardzo delikatnie wycięłam pożądany fragment i usztywniłam za pomocą krochmalu.
Tak oto kolejna rzecz powstała z "uwalnianych produktów".



Przypominam o sobie i zachęcam do zaglądania na inne portale, na których możecie mnie spotkać.
Zmieniłam nazwę i logo bloga fotograficznego. Wróciłam do starej nazwy, którą używam na nieco zakurzonym photoblogu.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK 

Pozdrawiam, M.

5 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że masz łeb. Ja bym pewnie wyrzuciła tą koronkę albo wetknęła gdzieś i nie pomyślała o robieniu kolczyków. :D Wyglądają nietuzinkowo. :D

    OdpowiedzUsuń