Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 20 sierpnia 2014

podwójny pierścionek z łańcuszka

200 post na moim blogu :)

Wciąż trwa moda na pierścionki na pół-palca i wariacje wokół nich. U mnie dziś pierścionki z łańcuszka połączone łańcuszkiem :)
Musicie mi wybaczyć zdjęcia... ale na płasko nie wyglądało to dobrze, więc musiałam zrobić zdjęcia na mojej dłoni... co nie było takie proste.




Wczoraj z M. pojechaliśmy do Ikea, w planie było kupienie tylko dwóch rzeczy. Oczywiście wyszliśmy
z wózkiem pełnym różnych pierdół... Podczas składania półki do garderoby włączyliśmy sobie film "Blended" ("Rodzinne rewolucje" polski tytuł jak zwykle jest beznadziejny). Włączyliśmy go tak od niechcenia ponieważ w tv nie było nic ciekawe... Film ten nie dostał zbyt pochlebnych opinii od krytyków (jak wiele filmów z Sandlerem), dlatego bardzo pozytywnie zaskoczył nas ten seans. Bardzo przyjemna komedia. Lekka, można się pośmiać, w paru momentach, żeby wiedzieć o co chodzi trzeba pamiętać inne filmy, w których grali Sandler i Barrymore, ale i tak warto obejrzeć :)

Pozdrawiam, Meg.

 BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK


15 komentarzy:

  1. Pierścionek jest świetny, ma rockowy charakter. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż stwierdził, że wyglądam z tym jak pirat :P

      Usuń
  2. całkiem fajny pierścionek, a filmu nie oglądałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny pierścionek *_* chciałam iść do kina na rodzinne rewolucje , bo uwielbiam filmy z Sandlerem, ale chyba też sobie w domu obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pierścionek *u* ja uwielbiam filmy z Sandlerem, muszę koniecznie go obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jestem setnym obserwatorem :D

      Usuń
    2. Bardzo mi miło i witam :)

      Usuń
  5. Przepiękny pierścionek. Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nosiłam wiele pierścionków na palcach, dziś tylko jeden :)
    ale ten Twój prezentuje się świetnie :) dobrze, że napisałaś o tym filmie. Szukam czegoś fajnego na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś takie pierścionki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamietam to w h&m. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. A czemu paznokcie zaniedbane? Ble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! pokaż swoje pazurki anonimie :P

      Usuń