Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 17 września 2014

filcowe

Kawałki niebieskiego filcu dostałam w spadku po siostrze. Ona potrzebowała go do szkoły w tamtym roku, bo robili jakieś breloczki na technice. Tak więc filc zabrałam i leżał sobie wraz z rzeczami papierniczymi. Wymyśliłam sobie trochę oszukane kolczyki. Oszukane ponieważ to drewnianych baz przykleiłam materiał. Ot cała filozofia!



Z jednej strony są granatowe, z drugiej to kolor bardziej morski (chociaż na zdj wyszedł błękitny).

Od ślubu minęły ponad dwa miesiące. Mieliśmy robić taki profesjonalny album (wiecie, taka fotoksiążka czy jak to tam się nazywa). Jednak wyszło tak, że nie wyszło. Nie chcieliśmy dłużej czekać. W sklepie w Sędziszowie znaleźliśmy fantastyczny album, w formie drewnianej książki. Od razu kupiliśmy. Zdjęcia wywołane i wczoraj wieczorem wkładałam je na miejsce. :) Nie podobają mi się standardowe albumy, więc bardzo się cieszę, że znaleźliśmy coś oryginalnego.




Podoba Wam się taka forma albumu? Czy wolicie standardowe wielkie albumy?

Kupiłam w TkMaxie ramkę na zdjęcie dla moich dziadków. Chcę dać im na pamiątkę zdj z wesela, ponieważ babcia i dziadek od zawsze dostawali ramki z różnych etapów naszego życia :)



Jak jeszcze byliśmy na wsi, jednego dnia wybraliśmy się na przejażdżkę nad Solinę. To chyba jedno z najbardziej popularnych miejsc tam. Tzn wiele osób z okolic Rzeszowa jeździ nad zalew, żeby popływać, pochodzić po zaporze i mini Krupówkach :)







Raz na jakiś czas musi pojawić się notka przesycona fotografiami. Zapraszam Was też na mojego bloga ze zdjęciami i inne strony :) Mam wrażenie, że nikt tam nie zagląda :(

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

Pozdrawiam, Meg.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z kolczykami. :D
    Ja osobiście wolę mieć wszystko na ścianie, bo rzadko chce mi się przeglądać albumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten album ;) i ślicznie wyglądałaś ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym albumem ;)

    OdpowiedzUsuń