Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 14 września 2014

kolorowo tęczowo!

Wczoraj byliśmy na weselu. Troszkę nie były to moje klimaty, wesele w rytmie disco polo, no nie moja bajka... Wola jak zespół gra różnorodną muzykę :) Dziś jestem całkowicie padnięta. Prawie cały dzień przespałam.

Bransoletka zrobiona z koralików, które dostałam w gratisie:



Z niewiadomego powodu przypomina mi tęczę:


Jeszcze zdjęcie z wczorajszego wesela:


Myślicie, że będzie dziwnie jak sama sobie zrobię prezent na urodziny?

Pozdrawiam, M.

7 komentarzy:

  1. My że tak powiem mogliśmy przebierać w salach ponieważ w okresie Bożego Narodzenia są wolne terminy :)
    Bardzo ładna bransoletka i ślicznie wyglądacie :)
    Ja też nie przepadam za disco polo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bransoletka...
    ja tam wolę sama sobie robić prezenty aniżeli dostać coś co nie jest mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez bo to będzie zima więc nawet jak bym szła w kościele to wszystkie błoto bym pozbierała :)
    Ale gdybym brała ślub wiosną bądź latem to brała bym z trenem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bransoletka
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: malgosiek.blogspot.com.
    Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bransoletka przypomina strój ludowy tymi kolorami. :D
    Nie będzie dziwne, ja to praktykuję prawie co roku. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Fajna bransoletka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń